آخرین بروز رسانی قیمت محصولات : چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403

چه مسواک هایی مناسب افراد بزرگسال است؟

دسته بندی : دندان

مسواک مناسب بزرگسالان و کودکان می‌تواند نقش بسیار مهمی را در سلامت و بهداشت دهان و دندان‌ها داشته باشد. با انتخاب مسواک مناسب برای بزرگسالان از برند‌های معتبر می‎‌توان به رفع بسیاری از مشکلات مانند بیماری‌های دهان و دندان، بیماری‌های ریوی، قلبی، آلزایمر و … کمک کرد. با ما همراه شوید تا بدانید چه مسواک هایی مناسب افراد بزرگسال است.
چه مسواک هایی مناسب بزرگسالان است؟
نیاز‌های بهداشت دهان و دندان برای هر فرد با دیگری متفاوت است. انتخاب یک مسواک مناسب می‌تواند به طور قابل توجهی مراقبت از دهان و دندان را بهبود ببخشد. مسواک مناسب بزرگسالان دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم نمود تا به کمک این خصوصیات، مسواک مناسب‌تری را انتخاب کنید.

برس مسواک
توجه به نوع برس مسواک اولین قدم برای انتخاب یک مسواک مناسب بزرگسالان است. برس مسواک نباید خیلی زبر باشد. در این صورت با حرکت تهاجمی برس روی دندان‌ها به دلیل فشار زیاد، مینای دندان‌ها دچار خراشیدگی و آسیب می‌شوند. در بسیاری از موارد به دلیل استفاده از برس زبر به مدت طولانی، لثه‌ها عقب می‌روند.

استفاده از یک برس نرم و گرد برای پاکیزه کردن سطوح دندانی کفایت می‌کند. با انتخاب این نوع برس مسواک، شما می‌توانید بدون صدمه زدن، دندان‌های خود را تمیز کنید.

اندازه و شکل مسواک
اندازه و شکل مسواک برای تمیز کردن دندان‌ها باید متناسب با دهان و دست شما انتخاب شود.

بعضی تمایل دارند از مسواک‌های کوچک استفاده کنند. توصیه می‌شود از مسواک کوچک استفاده نکنید زیرا نگه داشتن آن به دلیل داشتن دسته‌ی کوتاه در دست مشکل است.
استفاده از مسواک خیلی بزرگ را هم بهتر است فراموش کنید. اگر مسواک بزرگ باشد، امکان پاک کردن پشت دندان‌ها برای شما میسر نخواهد شد.
از مسواکی استفاده کنید که سر برس آن یک اینچ طول و نیم اینچ عرض دارد (هر اینچ دو و نیم سانتی‌متر است).
از انتخاب مسواک‌های دارای دسته‌ی کلفت و پهن نیز خودداری کنید. کنترل این مسواک‌ها به دلیل پهنی دسته بسیار مشکل است.
الکتریکی یا دستی بودن مسواک
هر دو نوع مسواک الکتریکی و دستی برای پاک کردن دندان‌ها مناسب هستند. می‌توانید از هر دو نوع مسواک برای تمیزی دندان‌های خود استفاده کنید. مسواک‌های برقی دارای امکاناتی نظیر تنظیمات مختلف، تایمر‌ها و سنسور‌های فشار می‌باشند. این نوع مسواک بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که دچار آرتروز، لرزش عضلات و … هستند.

پشتیبانی آنلاین

هر روزه از ساعت 9 صبح 5 عصر

ضمانت بازگشت

به مدت 7 روز بعد از خرید